Pagina de start a forumului Targu-Jiu Online Targu-Jiu Online
Comunitatea virtuala a orasului Targu-Jiu si a judetului Gorj

Întrebări frecventeÎntrebări frecvente   CăutareCăutare   Lista membrilorLista membrilor   Grupuri de utilizatoriGrupuri de utilizatori   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Autentificare pentru mesaje privateAutentificare pentru mesaje private   IntrareIntrare 
View last posts
Radio Infinit

Tenis de camp

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Targu-Jiu Online -> Sport, turism, aventură...
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
claudiu
Site Admin

Data înscrierii: 29 Ian 2003
Locație: /dev/null

MesajTrimis: Lun Iun 20, 2005 7:15 am    Titlul subiectului: Tenis de camp Răspunde cu citat (quote)

Salut,

Practica/a practicat cineva tenisul de camp? Sunt incepator (o saptamana) si e un lucru pe care doream sa-l fac de foare mult timp. Imi place la nebunie... si invat, incet, incet.

Insa este, totusi, un sport scump...
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mitrutz
Generalu' Rommel

Data înscrierii: 11 Mar 2005
Locație: www.atlabs.ro

MesajTrimis: Lun Iun 20, 2005 8:23 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

ar trebui sa ma iei si pe mine...poate mai jos cateva tone :Smile
sa dam programul meciurilor si pt fane!
raluca_cccc
Rookie

Data înscrierii: 14 Iun 2005
Locație: Tg-Jiu

MesajTrimis: Lun Iun 20, 2005 11:08 am    Titlul subiectului: Tenis de camp Răspunde cu citat (quote)

Buna Claudiu,
nu este greu si nici costisitor, asta daca nu esti prea pretentios.