| Subiectul anterior :: Subiectul următor |
| Autor |
Mesaj |
biker_17 Civilian
Data înscrierii: 06 Aug 2006 Mesaje: 20
|
Trimis: Dum Aug 06, 2006 4:05 pm Titlul subiectului: Trasee pentru biciclisti in GJ |
|
|
sal, sunt biciclist amator. Stiti trasee pentru bike mai interesante in gorj? stiu k pe sohodol e foarte frumos. Am fost recent pe acolo si mi s-a parut o zona turistica super de vizitat cu bicicleta. M-ar interesa in special trasee pe aproape care pot fi parcuse intr-o zi(dus-intors) |
|
| Sus |
|
 |
JQKER God like

Data înscrierii: 29 Sep 2003 Mesaje: 670 Locație: From the top of the world...
|
Trimis: Lun Aug 07, 2006 10:28 am Titlul subiectului: Re: Trasee pentru biciclisti in GJ |
|
|
| biker_17 a scris: | stiu k pe sohodol e foarte frumos. Am fost recent pe acolo si mi s-a parut o zona turistica super de vizitat cu bicicleta. |
de acord cu tine ...dar data viitoare ai grija la Lupii si la ursi : ...alte trasee in Gorj sunt sute sincer ...nu de o zi ... pt. ca este pacat doar o zi ..si trasee care merita luni intregi ... exemplu zona Novaci ...Zona sadu ...etc..
ps: totusi sincer itzi spun ai grija la lupii  _________________ o zi/noapte placuta
有时驾驶我疯狂的问题: 是我或是其他疯狂
JQKER |
|
| Sus |
|
 |
biker_17 Civilian
|
Trimis: Lun Aug 07, 2006 4:43 pm Titlul subiectului: |
|
|
ziua nu am auzit sa apara ursi si lupi. in plus k am am cu altii sinu ne-am aventurat prea mult.
p.s: da-mi id-ul tau pe mess k sa mai vb |
|
| Sus |
|
 |
biker_17 Civilian
|
Trimis: Mar Aug 15, 2006 7:49 am Titlul subiectului: |
|
|
| Nu mai e nici un biciclist prin gj? Sau macar dati o idee despre un traseu care vi s-a parut interesant |
|
| Sus |
|
 |
Burn_X1 Civilian
Data înscrierii: 14 Apr 2007 Mesaje: 10
|
Trimis: Lun Apr 30, 2007 10:30 pm Titlul subiectului: |
|
|
| Mergi prin paduri... acolo e cel mai tare |
|
| Sus |
|
 |
RealDream God like

Data înscrierii: 11 Mar 2004 Mesaje: 796
|
Trimis: Mar Mai 01, 2007 5:46 pm Titlul subiectului: |
|
|
Hauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu